Room Use Policies
  1. The rooms are available for Student of KU and Nontri Account members only
  2. Reservations recommended: reserve online
    each reservation should not over 4 periods (1 period = 1 hours, Maximum of 4 hours)
  3. User has to confirm of using the room and contact with the staff for getting the room key on time.
    if arrive late within 15 minutes, the room will be automatic cancel.
    *Student     ID Card(3-10 persons per group)
  4. When you leave tho room: turn off lights, close door.
  5. IN Case of losing room key, user has to pay for the fine 50 bath.
  6. Staff is able to cut the user's right in case of being against the rules.(black list 1 semester)
For further information or to report a booking problem, please contact staff at the Helpdesk 2nd floor, call 0-2562-0951-6 #622999, or email help@ku.ac.th
Manual

ระเบียบการใช้ห้องศึกษากลุ่มย่อย
  1. สำหรับนิสิตของมหาวิทยาลัย และมี Nontri Account เท่านั้น
  2. จองออนไลน์
    จองไม่เกิน 4 ช่วง (1 ช่วง = 1 ชั่วโมง, สูงสุดได้ 4 ชั่วโมง)
  3. ในการยืนยันการใช้ห้องให้ติดต่อเจ้าหน้า เพื่อรับกุญแจ ในเวลาที่จองไว้
    ถ้ามาล้าช้าเกิน 15 นาที การจองในเวลานั้นจะถูกยกเลิกอัตโนมัติ
    *นิสิตใช้บัตรนิสิตในการยืนยันขอใช้ห้อง     (3-10 คนต่อ กลุ่ม)
  4. เมื่อใช้ห้องเสร็จ ให้ปิดไฟแสงสว่าง และปิดประตู
  5. ในกรณีที่กุญแจหาย นิสิตต้องเสียค่าปรับ 50 บาท
  6. ถ้านิสิตโต้แย้งกับเจ้าหน้าที่ จะถูกระงับสิทธิ์การใช้ห้อง 1 ภาคการศึกษา
สำหรับการให้ข้อมูล หรือแจ้งปัญหาการจอง โปรดติดต่อเจ้าหน้าที่ ที่ห้อง Helpdesk ชั้น 2, โทร. 0-2562-0951-6 #622999 หรีอ email help@ku.ac.th
คู่มือการใช้งานระบบ